Lördag kväll..

Kvällen blev inte riktigt som planerat, var tänkt att jag skulle umgås lite med Jakob men så blev inte fallet. Blev istället en promenad med Erik vilket ledde till att vi tillslut hamnade på tivoliområdet, där träffade jag Sara som jag förvörigt har saknat hur mycket som helst! Stötte på lite mer trevligt folk som jag inte träffat på ett tag, så kvällen blev lite rolig lite trots att jag inte fick träffa J, kanske blir imorrn istället :)

Nej men nu börjar jag känna trött och tänker bädda ner mig i sängen och kika på "Supersugen", om du inte sett den så gör det, tonårshumor på hög nivå! ;)
                                                         image6

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lät ju bra till slut att du fick det trevligt, har inte sätt filmen ladda ner eller hyra:p

2008-04-27 @ 00:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0