Mina föräldrar vill inte ha mig..

.. eller i alla fall inte när det vankas fest. Bollas nu mellan om jag ska sova hos mamma eller pappa imorrn, pappa tycker jag ska sova hos mamma, trots att jag faktist bor hos honom. Men snäll som mamsen är så får jag nog sova där om inte pappa släpper in mig imorgon morron när jag kommer hem. Vem vet vad som händer, kanske sover på en parkbänk, eller i en buske? Det är ju trots allt också ganska mysigt ;)..
Ett litet snesteg så får man sota för det låång tid efter, hujedamig säger jag bara.

Nej men nu är det sovdags för mig, ska upp tidigt imorgon för att komma med buss 877/804 med slutstation UPPSALA!
Sov sött allesammans, och dränk inte era sorger i allt för mycket alkohol imorgon.. eller jo gör det förresten ;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag tror alla skulle vilja vara som dem ;)

Ha en trevlig valborg förresten :D

2008-04-30 @ 07:50:07
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0