Senila lärare m.m

Kom nyligen hem efter en av de skönaste skolveckorna på länge, tisdag ända dagen vi gick som vanligt tror jag. Idag slutade vi exempelvis lite efter 11 istället för vid 3, i onsdas började vi vid 2 och slutade 30 minuter senare.:)
Har helt enkelt vart otroligt skönt att slippa alla senila lärare som inte har en blekaste vad de håller på med!

Dagens svåraste var såklart provet, som jag inte förstod mycket av, blir till att prata lite med Kerstin för att åtminstonde VG i Turism till sommaren. Bara 6 veckor kvar nu, sen är det sommaarloov, sola, festa och sova är det som kommer gå repeat! :)

Ikväll blir det kanske till att kolla på när ESK spelar match, och efter det vet jag inte, kanske vara med J? :)

Stora små fiskar!

Trevlig helg allesammans! :)


Kommentarer
Postat av: mikaela

haha, vadårå? ;o jag som är som bra ;)

2008-04-25 @ 17:03:33
URL: http://miiikaa.blogg.se
Postat av: nathalie

hahaha lycko dig !:P

2008-04-26 @ 17:26:35
Postat av: aykal

hahaha visst spelade vi bra igår ? ;)

2008-04-26 @ 18:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0