självförstörelse?

                                                                                                                                                                            
Sitter för tillfället och läser lite bloggar, en kompis till mig hade skrivit att hon ska träffa farbror plastikkirurg för att möjligtvis rätta till ett liitet fel på kroppen, hon är söt ändå och behöver inte detta, är min uppfattning, hennes verkar vara en helt annan. Jag har exempelvis många fel på min kropp men att lägga mig under en skalpell för att rätta till dem är inget jag tänker göra i första taget, detta kanske beror på att jag har en enorm skräck för läkare, men ändå.
 
Att tex. operera in silikon i brösten är nog det jag anser vara det absolut dummaste som finns, få ordet BIMBO stämplat i pannan för resten av livet är jag inte särskilt hajj på. Men visst, att möta en 50 +are på gatan som har märkbart opererade bröst, en lite för liten tröja för sin ålder och som tror att hon är runt 20 år, är ganska roligt. Ett gott skratt förlänger livet, och sålänge ni fortsätter att förstöra era kroppar på det sättet så får jag fortsätta att skratta, och förlänger därmed livet ytterligare några år!

Nej nu är det dags för mig att begrava mig i en bok som ska redovisas på svenskan imorgon, och massa frågor som jag istortsett inte fattar någonting av!
:)


Kommentarer
Postat av: Thess

Ja.. å förstora dom sådär extremt de e jäkligt korkat.. men ja har såå jäkla ojämna så ja mår dåligt av de.. hatar å köpa bikini.. hatar å visa mig i bikini.. man hittar inget som passar.. så de ere bra att man kan få jämna te dom =D

2008-04-22 @ 19:59:38
URL: http://sphess.blogg.se
Postat av: Nathalie

mjoo.. bra skrivit där anneli ;) fortsätt så:D

2008-04-22 @ 20:20:41
Postat av: Anonym

Bra skrivit :)
glo gärna in min blogg en sväng!

2008-04-23 @ 08:37:42
URL: http://primms.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0