Talang 2008

Talang 08 lär vara ett av de sämsta program som finns, dagens avsnitt bjöd på b.la en sjungande transa, en urusel ståuppare och en liten kille som sjöng med stängd mun. Vad är det för talang igentligen?! ;o Jag skulle kunna sätta på mig oranga kläder, gå upp på scenen och börja sjunga och sedan kalla mig för världens enda sjungande morot, det är ungefär lika underhållande! Nej herregud, dagens bästa var trollkarlen i slutet, och bästa
hitills har varit Zara Larsson, ni vet den 10 åriga tjejen som sjöng låten Greatest Love of all. Det, det är talang, ingen jävla wannabe Björn Gustavsson som går omkring och skämtar om  politik och som i stort sett är lika rolig att kolla på som en påkörd grävling, man mår helt enkelt mest illa av att se dem.


Desvärre vet jag inte hur man lägger in videos i bloggen så ni får nöja er med en länk ;)
http://www.youtube.com/watch?v=IECbRle8i_c&feature=related


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hahahahah :D ^^ jag titta inte på talang ;) men du har nog rätt

2008-04-26 @ 17:21:02
Postat av: Amanda Sjöström

för att lägga in så gör du såhär:
1 du går in på youtube och hittar klippet.
2 där står det embed (typ) och där står det en adress. Kopiera.
3 när du skriver till inlägg så trycker du på "ändra textredigerare" och där klistrar du in :D

2008-04-26 @ 18:26:56
URL: http://purplestripes.blogg.se
Postat av: En vänn

Hehe fan helt sant ju.

2008-04-26 @ 23:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0