Valborg tomorrow!

Imorgon är det dagen med stort D, och det verkar som att det tillomed kommer vara ganska bra väder, sköönt :).
Min dag kommer först spenderas i Uppsala, om det inte regnar då, sen beger vi oss hemåt och till Alex där det blir grillning osv. Mycket trevligt, fast är lite rädd att valborg ändå inte kommer leva upp till de enorma förväntningarna man byggt upp.

Kom en aning sent idag till skolan eftersom att jag uppfattat det som att vi började kvart i 11 men började 10.25, efter det var det specialvalet och lite fotbollskickande. Orkade inte gå på matten så jag och Sofie gick och kollade på semifinalen i tjejernas skol-SM, kikade klart på första halvlek då det stod 2-2 mellan WGY och nån borlänge skola. Får hoppas att westerlundska vann tillslut! :)

Nej dags för mig att kila och äta lite, sen beger sig jag och S ner till affären för att handla lite inför imorrn. Kvällen kommer nog gå åt till att försöka välja ut morgondagens kläder, mycket, mycket svårt!
image11

Förresten verkar det som att hela Sverige ska till Uppsala, får se om man överhuvudtaget får plats i nån buss? ;o

Kommentarer
Postat av: Evelina

jaa det är så bra :),
Jag ska också till Uppsala, och hoppas det blir lika fint väder som idag :)

2008-04-29 @ 18:23:57
URL: http://ewelinaas.blogg.se
Postat av: emma

självklart är han het ;)

2008-04-29 @ 18:40:17
URL: http://griisens.blogg.se
Postat av: Therese

svar: jag vet :O jag blir bara så arg! jag satt bokstavligt i bilen och skrek när jag fick höra det :O

2008-04-29 @ 20:08:03
URL: http://tka91.blogg.se
Postat av: ullabella

de är klart att dagen kommer bli lika underbar som vi har förvantat oss ;D

2008-04-29 @ 20:21:26
Postat av: michelle

vädret var inte så fint ändå.. =O

2008-05-04 @ 10:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0