1 vecka

Om en vecka är det dags igen. Eller för att vara exakt om 1 vecka och 20 minuter är det dags igen. Skolan kallar och då är det bara börja plåga sig upp tidigt på morgonen och sen frivilligt plågas i skolan samtidigt som man förväntas kunna svara på frågor som inte ens läraren själv skulle klara. Gör detta mig till en martyr?  I vilket fall som helst kan jag inte undgå att vara lite nyfiken iaf, får betygen från 1an. Betygen som avgör om jag har en chans att få bra snittpoäng när jag går ut 3an. Betygen som har en del i om jag kommer kunna känna mig stolt när jag står där med mössan på huvet och skrålar " För vi har tagit studenten!" Herregud nu känner jag nästan lite ångest här!

Annars då? Jo jag ska träna fotboll idag för första gången på evigheter. Laget hade svårt att få ihop lag till matcherna på tors och sön, så då hör dom av sig till en avdankad fotbollsspelare som har kondis som är lika med noll och där även bollsinnet börjar falna. Förstår inte hur det kan vara bättre med mig än att spela med för få spelare? 

 


Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

ÅÅÅ va jag saknar sista året i gymnasiet.

Saknar iof hela gymnasiet.. roligaste tiden i livet=)

2008-08-12 @ 12:36:21
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: vonk

visst blir man glad? :D

2008-08-12 @ 14:46:03
URL: http://vonk.blogg.se/
Postat av: Malin.

sv: dom hade inte fått möta brasilien även om de hade förlorat, tror jag.. aja, de ska iaf möta Tyskland nu på fredag i kvarten så.

2008-08-12 @ 15:48:42
URL: http://msundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0