Förtidspensionär som 17 åring

För tillfället känner jag mig som en 70 plussare. Orsaken? Jag sitter här och tänker att jag nog ska sova snart! Jag menar, vad fan händer? Klockan är lite över 8 a på kvällen och allt jag kan tänka på är hur skönt det skulle vara att krypa ner i sängen och somna till någon bra film. Visserligen är det skola imorrn, men vi börjar inte förän kl 11, så vad har jag för orsak till att gå och sova nu igentligen?

Jag är tonåring, då ska man inte bete sig så här. Jag ska vara ute och röka på, halsa vodka direkt från flaskan och gå hem med någon random kille! Eller ja nästan i alla fall.

Men nu har jag fattat mitt beslut, jag ska tvätta ansiktet, och sen ska jag ( ve och fasa) gå och lägga mig. Jag behöver inte sova på en gång, utan bara ligga där och mysa. Och sakta men säkert somna och sedan vakna upp till tisdag den 19 e augusti och första skoldagen.

Godnatt!
X

Kommentarer
Postat av: Emma

Eller hur? Jag tycker den är grym, speciellt hennes version

2008-08-18 @ 20:44:27
URL: http://queenemmsa.blogg.se/
Postat av: Lillknoddan

Svar: Ja det skulle inte sitta helt fel och flytta till kanske spanien? :P

2008-08-18 @ 21:13:29
URL: http://lillknoddan.blogg.se/
Postat av: rocketqueen

Äh, jag orkar sällan vara uppe längre än till halv tio om kvällarna! Festar jag så är det däckning vid tio, mer klarar inte en Rocketqueen... ;)

2008-08-19 @ 15:07:28
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0