Godnatt

Kväll igen, och snart dags för mig att slänga mig i sängen och
försöka sova. Är som vanligt riktigt trött.
Detta gjorde att jag inte ens orkade gå och träffa Joakim nu på kvällen
men han lovade att jag skulle få en ny chans, så det är inte hela världen ;)

Jag chockade faktist mig själv idag,
istället för att gå någon runda i spåret som jag ska göra enligt mitt löfte.
Så sprang (rättare sagt joggade) jag 4 km!
Nu jäklar känner jag att jag är på G gällande träningen,
hoppas bara jag orkar fortsätta i den här takten!

Nej nu kallar sängen på mig,
kommer förhoppningsvis att sova som en stock
och vakna upp som en ny människa imorgon.
Förhoppningsvis till strålande solsken!

Godnatt
X

Kommentarer
Postat av: Jessica

svar: ja, den blir ganska stor. den kommer väl täcka hela sidan liksom ;) vid revbenen och där. haha

2008-08-28 @ 09:58:32
URL: http://jct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0