It's hard to live in the city

Kom nyss hem efter att ha jobbat hårt med att riva ner tapeter i Tessans & Håkans nya hus. Bara för att jävlas med oss som hjälper till så vill dom ju självklart byta ut tapeterna i alla rum. Så det har vart en jobbig dag.
Har även gått omkring och vart hungrig som ett as större delen av dan. 3 godisar till frukost var det jag hann äta innan det var dags att jobba lite, sen blev det Happy Meal ( GOTT! :D)  till lunch och nu åt jag precis middag. Jag som sällan brukar äta middag efter kl 5, usch så jag led! Till råga på allt kommer jag säkert att ha träningsvärk imorrn så mycket som jag har slitit!

Blir nog bara en lugn hemmakväll för mig idag, och kommer antagligen att somna ganska snabbt också.
Sova, där har ni min absolut största hobby!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv; ohja, håkan är underbar.

2008-08-10 @ 19:58:39
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: cat

sov så gott:)

2008-08-10 @ 20:12:22
URL: http://gallon.blogg.se/
Postat av: Therese

Tack tack tack för hjälpen! Tänk vad fint det kommer bli när det är färdigt! :)

2008-08-10 @ 20:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0