Jag är bara glad när jag klippt mig

shululu!
En hel skolvecka är precis avklarad.
Grattis till er som överlevde den! :)

Skoldagen rullade på och inget var särskilt ansträngande, inte ens idrotten.
Blev lite lättare bollspel och lite skratt åt vårat fruktansvärt dåliga badmintion spelande.

Idag eller rättare sagt ikväll så blir det en riktig tjockiskväll med lite tjejer från klassen.
Pizza på kvällen, när Amanda slutat jobba och efter det ska vi bege oss till Caroline
där vi ska kolla på film och säkert äta massa onyttigheter.
När denna kväll är slut så kommer jag säkert vara 5 kg tyngre och rulla hem.




Joakim- Anneli, har du klippt dig?! :O
Jag- Nej? :O
Joakim- Men, varför är du så glad då?
Jag- skojjardu, kan man bara vara glad när man klippt sig?
Joakim- Nej..... men inte vet jag hur ni tjejer tänker!

Detta samtal utspelade sig mellan mig och Jocke igår på msn med camen på.
Det får mig att fundera, förväntas man som tjej bara vara glad när man klippt sig?
Kan berätta att anledningen till att jag var så glad, var att jag kollade på ett väldigt
(enligt mig) roligt youtube klipp.


Kommentarer
Postat av: belly

Nej jag menar det, man ska dricka mycket öl då ;p haha

2008-08-22 @ 18:28:49
URL: http://bellybus.blogg.se/
Postat av: Patricia

Ja kärlek till fotboll!=)

2008-08-22 @ 19:10:37
URL: http://patriciatoernros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0