Jag är den där stackaren

Ännu en skoldag avklarad. Bara 3e dagen som jag behövt gå upp tidigt och jag är redan dödstrött på det!
Fast dagen var inte bara pest och kolera,  fick mig några skratt också med tanke på att Bella och Alex bestämde sig för att göra en dans till "Jag är en fattig bonddräng". Dom är helt enkelt inte helt 100 % igt, friska.

På hemvägen (just som jag trodde att jag skulle klara mig) så började det spöregna! Och då menar jag inte nått litet regn som man annars uppfattar som mycket. Utan på de 100 metrarna jag behövde springa för att komma isäkerhet till en torr tunnel så hann jag bli dyngsur! Ni vet när man sitter i en bil och åker förbi folk som går ute i regnet och man sitter och säger "stackare, hon är ju pissblöt!" för varje människa man ser. Idag var jag den tjejen, som fick alla åkande bilar att titta med en blick som säger "jag förstår, stackare" Argh, om ni förstår mig, stanna och ge mig lift förfan!
I alla fall, i tunneln som jag stod i medan det värsta regnet la sig så stötte jag ihop med en kille som också sökte skydd. Fick en liten pratstund då det visade sig att han var lika gammal som mig och även går på samma skola. Tänka sig att jag aldrig sett honom förut. Tillslut skilldes vi åt och jag fick fortsätta min resa i det numera duggande regnet, kom hem och fick kämpa för att få av mig jeansen som satt som klistrade vid benen.
Myysigt, men det var en upplevelse....
...Som jag aldrig vill uppleva igen!


X

Kommentarer
Postat av: erika.

:D

2008-08-21 @ 15:40:06
URL: http://similarsis.blogg.se/
Postat av: nina

Såg att du vann en såndär "Woodolls"(Dom är så sjukt söta!) hos Catwalkqueen, underar om du har fått den änu? :)

Kram!

2008-08-21 @ 16:11:38
URL: http://lifebylinde.blogg.se/
Postat av: Amanda [ Girlyliicious ]

S; Jamen det är ju så :) Jag tycker bara att alla ska sluta läsa hennes blogg så hon fattar att hon gått förlångt!

2008-08-21 @ 16:27:54
URL: http://girlyliicious.blogg.se/
Postat av: Amanda Eklund

jaa eller hur men ja hon är ju som hon är!

2008-08-21 @ 16:29:27
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0