Jag, full? Skulle aldrig

Gårdagen blev lungn. Efter skolan kilade jag till frisören, klippte av 10 cm av mitt hår
vilket ledde till att till och med frisören sa
"Du får gråta, det skulle jag ha gjort om jag klippte av så mycket på mig"
Men jag härdade ut, inte en tår faktist.
Och jag är förvånande nog nöjd med resultatet, förutom att jag tycker att det är på tok för kort.
Bara lite längre än axel-långt.
Efter detta stötte jag på Felix, som jag inte sett på evigheter, han bjöd med mig och carro på fest.
Vi följde dock inte med och jag kom just på att jag inte ens hörde av mig som jag lovade att jag skulle göra.
Får slänga iväg ett sms nu istället.

På kvällen träffade jag H.S ett tag innan jag gick hem och myste framför en film tsm med lillebror.

Idag var det planerat att vi skulle ha åkt till v-ås, ändrade planer blev det och västerås trippen ställdes in.
Istället har jag hunnit ned till affären och köpt lite skyddade gel för håret för mina absolut sista slantar.

Ikväll blir det lite party hos Tove, jag och Alex ska vara kvällen nykterister och ta hand om alla. Det är redan bestämt.
Kommer snart till det svåra vilket leder till att jag ska övertala pappa om att släppa ut mig, han tror att jag är en alkholist som inte kan annat än att dricka mig aprak nämligen. Ska komma med resonemanget att Jag ska inte dricka, jag lovar. Om du promt vill så kan jag faktist skicka ett sms 1 gång i timmen för jag tänker inte vara hemma ikväll!
Får hoppas att mina planer lyckas, kan tilloch med erbjuda mig att laga mat ikväll isåfall. Det borde ju smälta vilket tonårsförälders hjärta som helst, och inte kan man hålla en stackare instängt då inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0