Roligaste dagen ever?

Kom till skolan som vanligt imorse, vilket betyder att jag plågat mig upp ur sängen.
Första lektionen var matte, och vad visade det sig?
Jo att det var onödigt att komma hit eftersom att vi bara kvitterade ut böckerna.
10 minuter tog det och sen fick vi gå!
Och nu sitter vi här, med en håla fram till 11.45.
Nästan 3 timmar att fylla ut!

Kan se det posetiva i situationen och berätta att jag hunnit
skrivit klart jobbansökan till ÖFA företaget.
Tog kanske 2 minuter, och sen var det bara att återgå till mitt tråkande
Kuul skoldag!

Hoppas ni har roligare än mig en dag som denna

Kommentarer
Postat av: E

Hah, vi kan säga såhär att jag har lyckats med att ha ut en påse mjöl på köksgolvet och nyss så rev jag ner en hylla i skafferiet. Det här med bakning är inte min grej :P

2008-08-22 @ 10:26:36
URL: http://emmacarolinanyholm.blogg.se/
Postat av: Mr.K

Tackar :D

Allt bra annars :D

2008-08-22 @ 11:51:13
URL: http://kimmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0