shit happens

Matchen som spelades idag gick skit! Stor torsk, dyngsur och skitsur! Fast jag har sagt det förut och jag säger det igen, man kan INTE förvänta sig något av laget!


Kan även rätta mig lite, i föregående inlägg skrev jag att jag inte ska dricka mer fram till nyår. Nu ändrar jag det till jag ska ABSOLUT INTE, UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER dricka ouzo igen! (jag följer linnea's  löfte) Det där med att inte dricka fram till nyår verkar det inte vara en enda kotte som tror att jag kan hålla, bara för det ska jag även göra mitt yttersta för att verkligen hålla det. Men, jag tror inte att jag kmr klara det. Över 4 månader utan alkohol, fy satan vilket trist liv jag kommer att ha isf!

Kommentarer
Postat av: tove

go esk ! ;D mohaha

2008-08-19 @ 16:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0