It's a bomb, take cover!

Justja, breaking news everyone!
Idag när jag kom hem så låg det ett paket och väntade på mig.
Först trodde jag att det var en bomb. Skickad av någon som vill mig illa.
Tänkte instinktivt kasta upp den i luften och vänta på att huset skulle explodera.
Men samtidigt, det kunde ju vara nått bra.
Så jag öppnade paketet sakta, saaaakta. (En enarmad apa hade kunnat öppnat det snabbare)
Och till min förvåning så var det faktist ingen bomb utan ett par knästrumpor.
Jag vann otroligt nog en tävling för någon dag sedan och fick hem priset idag.
(Hade dock fått för mig att jag vann ett halsband)

Du kan också tävla, nytt pris och ny tävling uppkommer varje dag på Martinas blogg.
För er som är paranoida och tror att jag länkar er till ett virus så kan ni själva skriva in: shoppinggirlfashionworld.blogg.se
Det tar dock väldigt mycket längre tid.
 
suckers.


Kommentarer
Postat av: diddi.

damn right he is ^^

2008-12-17 @ 16:07:35
URL: http://changesinmylife.blogg.se/
Postat av: ellen

fan va synd att det inte var en bomb. hade inte varit helt fel att få se dig flyga i luften! (a)

2008-12-17 @ 17:18:32
Postat av: Alice

Svar: Tack :)

2008-12-17 @ 17:57:03
URL: http://alicerisholt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0