sovmorgon

Dagens skönaste: börjar inte skoldagen förän halv 2.

Nej nu ljög jag. Skolan är i full gång redan nu, men jag valde att sova 30 minuter extra istället för att promenera dit.
Jag känner mig cool, riktigt badass,grymmast i världen. Att strunta i skolan är coolt har jag hört.
Japp: bäst i världen. Det är jag det.


Justja, under gårdagens julklappsshopping med syster inhandlades 4, 5 klappar. Samtidigt som kassarna i mina händer ökade och blev tyngre blev min plånbok lättare. Åtskilliga lappar försvann. Jag kommer aldrig få se dom igen. Om jag inte åker och rånar Täby gallerian.
Där har vi lösningen! Jag ska råna gallerian!






Gratis saker till alla! Välj bland Playstation 3, Presentkort hos MQ, Biobiljetter och mycket mer


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack! Jag målade den idag faktiskt :P

2008-12-15 @ 18:33:56
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Fidde

Hehe, tack för din kommentar, hur hittade du min blogg ? Undrar bara :)

// Fidde

2008-12-15 @ 19:49:05
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Jenny

ååhh tack för tipset! det ska jag kolla :D

2008-12-15 @ 21:08:42
URL: http://jennyandthecity.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jag såg att du deltog i tävlingen om en systemkamera nyligen och tänkte därför tipsa dig om att jag själv delar ut en Nikon D60 nu, till ett värde av 5000 kronor. Det enda man måste göra är att länka till mig.



Länk: omdigitalkameror.se/vinn-en-nikon-systemkamera



Tyvärr lyckades jag inte hitta någon kontaktadress, så jag valde att skriva en kommentar om det. Se det som ett personligt meddelande och absolut inget du behöver visa upp för dina besökare.

2008-12-16 @ 00:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0