Dum telefonförsäljare?!

Han - Hej jag heter Anders och ringer från --------- är Tony hemma?
Jag- Nää det är han inte, han är bortrest
Han- Okej, kan DU tänka dig att svara på några frågor istället för han?
Jag- Men, jag tror inte ens att vi har ---------?!
Han- Nähä, men du kanske kan tänka dig svara på frågorna i alla fall?
    Väntar inte på mitt svar utan börjar prata igen
Han- Är du nöjd med servicen du får av oss?
Jag- Va?
Han- Eller är det något mer du önskar få ut av oss?
Jag- Öhö, hrm... vi har ju inte ens det sa jag ju?
Han-Men tycker du priserna är bra?
Jag- JA, INGET ÄR LIKA LÅGT SOM ER!
Han- Ja men då tack.....
"Lägger på luren och återvänder till mitt tv-tittande samtidigt som jag muttrar väldigt fula ord"

Kommentarer
Postat av: Sojung

sv: hihi, hmj, kanske;) vad gör du då?:)

2008-07-22 @ 14:43:32
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: zofia

visst :D

2008-07-22 @ 16:30:49
URL: http://overdozee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0