Resan..

För en vecka sen bar det av till Öland, ditresan blev inte så lyckad då vi märkte att vi åkt fel ett antal mil och hamnat i Lidköping (?), kom fram runt 23 och hade därmed suttit i bilen i drygt 7 timmar.
Vi kröp till sängs ganska snabbt när vi kommit fram och vaknade upp på söndagen av att solen sken, vi sprang genast ner till stranden och låg där.
Även måndan började på detta strålande sett, men det blev snabbt dåligare väder.
HELA den resterande veckan var det dåligt väder. Och om man låser in the Linder(+signuel, kostoglous)  family  under samma tak utan en chans att lämna stället så kan man räkna med bråk.

Bråk och regn var därför det som mestadelen av resan gick ut på. Även en hel del onyttigheter fick man i sig, men det får man räkna med på semestern!


Direkt när jag anlände till hemmets lugna vrå kallades jag ner till donken för att umgås lite med Bella och Sofie, även Carro gjorde oss sällskap när hon avslutat sitt pass. Ikväll får jag se vad som händer, men om jag stannar hemma så kan jag lova att jag somnar tidigt!

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0