27 Dresses

Hejhej :)
Dagen har vart väldigt lugn och spenderats till största delen framför tvn kollades på urusla program som gått på tv när jag inte orkat byta kanal.
Funderar på att starta filmen " 27 dresses" snart eftersom att den verkar mycket bra och jag kommer bara glömma bort att kolla på den om jag inte gör det nu ;). Efter den ska jag nog starta om GG från början så har jag något att sysselsätta mig med under kvällen / natten.

Om jag inte somnar så skriver jag nog lite senare också, annars får ni sova så sött :)
image15

Kommentarer
Postat av: hannah

hehe , aa men de e braaa !!! hoppas de går bra =)

2008-05-02 @ 01:23:37
URL: http://haannaahh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0