Aldrig mer!

Igår när vi fikade i parken fick alex den briljanta ideén att vi skulle åka inlines ut till bresse.
JAA tänkte vi, och var inte sena att haka på förslaget.
Men när det äntligen kom till den stora stunden och det var dags att åka så hängde inte alexis med iaf.
Blev då jag, sofie, bella och ellen som begav oss ut.
vurpade 3 gånger, varav 2 av dom var rejäla! Måste lära mig bromsa när jag kommer i fart, slutade i diket då jag försökte bromsa, slog en volt och landade med huvudet i brännässlorna och fick massa maskrosäckel i munnen!

Vi kom iaf fram tillslut då åt vi våra goda mackor som vi förberett, smarrigt :)


Nej men dags för mig att plugga, ska redovisa min bok på svenskan imorrn och har 300 sidor kvar att läsa innan jag kan skriva en summering och jämförelse med en annan bok.



Skavsår som satan har jag förövrigt efter inlinesen och imorrn ska vi springa 5 km på idrotten,jag tror jag hoppar det ;o

Kommentarer
Postat av: ulla

DU ÄR SÄMST :O

2008-05-26 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0