Grillning

Skolan idag var tråkig som vanligt, började skriva på en novell på svenskan vilket förhoppningsvis kommer leda till ett MVG i slutbetyg, om jag lämnar in den itid. Vet inte riktigt vad den handlar om ännu eftersom att jag är konstig och skriver inte riktigt som man ska.

Men iallafall, tränade och simmade efter skolan med såfia, och nu ska jag strax gå hem till henne och plocka iordning lite saker som ska med. Vi ska nämligen till gånsta och grilla med några tjejer i klassen, mysigt värre (:

Nej men nu måste jag dra, lovade sofie att komma itid och gå hemifrån vid 5. Gangstergänget har sammanträde, vem vet ni kanske stöter på oss ungdomsalkholister på staden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0