Hata

Jag uppriktigt sagt hatar skolan just nu! Prov imorrn på 4 kap. i försäljning och service, kan inte mycket av det inte. Sen ska novellen vara inlämnad imorrn också, jag förstår inte hur jag ska hinna med allt ;o

Efter skolan tränade jag bella sofie och alex, först lite gym och sen simmade jag och sofie lite också.
När jag nästan var hemma så stod det en fyllgubbe och blockera vägen för mig, han försökte balansera en väska på styret samtidigt som han släppte cykeln! Han stod även och skrev VAFAN  gång på gång, jag blev självklart livrädd och hoppade över buskarna, kutade över stora vägen och in i säkerhet.. Trauma, minst sagt ;)


Kommentarer
Postat av: kim

Hihi ;)

2008-05-21 @ 18:31:53
URL: http://kiimblomberg.blogg.se
Postat av: Amanda

svar: njae de var sådär. inte riktigt min grej, men jag är en vattenmänniska så de blir ju vad man gör de till ! =)

2008-05-21 @ 19:22:11
URL: http://amandamoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0