Picknick osv

Dagens skola bestod av 2 lektioner i försäljning och service, eller ja det blev 1 lektion bara för att vi är så duktiga :)
Efter det intogs en, inte så über god lunch och efter det var det dags för 2 lektioner med Maggan, dagen avslutades med svenska och sedan traskade jag och mina kära vänner till Coop och inhandlade lite picknick mat.
Det bar sedan av till klosterparken där vi satt i drygt 3 timmar och fikade och pratade, mycket mysigt :)

Nu på kvällen har jag bara hunnit med att äta lite food, som bestod av pizza! och en liten promenad.
 Snart är det dags för mig att lägga mig tillrätta i sängen, plugga på engelska glosorna som vi har tills imorrn och börja läsa en av de två böckerna som ska läsas och redovisas på svenskan, booriing ;o

image32             image33

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeahp vist va dom (:

2008-05-12 @ 21:26:17
URL: http://nninnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0