skola och bresse

Gjorde absolut ingenting i skolan idag, och då överdriver jag inte ens.
Började halv 1 med turism, där vi bara satt i ett rum och kollade på några som jobbade,
efter det svenska, och då fortsatte vi göra samma sak! Ibland förstår jag mig inte på skolan alls ;o
Efter att ha genomlidit dessa jobbiga (?) timmar promenerade jag och sofie till idrottshuset där vi simmade några längder, efter det var det hemgång.

Vid 7 skrev sofie att vi skulle ut till bresse, så vi cyklade och mötte upp bella innan den långa vägen till stranden började. Väl därute var det faktist ganska trevligt med mycket volleybollspelande.
Kom hem för ett tag sen och har nyss kommit ut ur duschen så nu antar jag att jag ska sova lite granna!

Sov sött allesammans :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0