Soc nästa

Igår var det somsagt lite party hos Pontus, jag och carro traskade dit vid 22, dvs efter hennes match.
När vi tagit oss igenom hela stan och äntligen kommit fram och in i värmen igen så visar det sig att Pontus är råpackad, hälften av alla satt och kolla på hockey i vardagsrumet och alla andra satt  köket.
Slog oss ner i köket och instämde i falsksången som pågick, runt 1 hade vi gått till stan köpt lite mat. När vi bara var ca 5 meter ifrån porten in igen så kom polisen, hade 1 cider på mig och självklart tog de den. Fick lämna minapersonuppgifter denna gång med, lite komiskt att det var samma polis som på valborg som tog mig, Oskar heter han och har tydligen en flickvän som spelar i fj-100. Jag och Isabella börjar bli kända hos polisen, tagna 2 ggr på mindre än 2 veckor.

Soc nästa?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0