Sommar och sol

Det är VARMT ute för er som inte lagt märke till det än, 26 grader i solen, typ. Det gör mig så glaad, hoppas bara att det håller i sig till helgen så att man kanske kan få lite färg på sin kritvita kropp :)

Skoldagen var varken så lång eller jobbig, började med att simma med Sofie på morgonen, efter det 45 min engelska, turism och svenska och sen slutade vi. Älskar såna dagar, fast hatar att vi har mycket plugg för tillfället, PP- presentation på minst 7 sidor som ska vara klar imorrn. Och jag har inte kommit långt alls, lyckat! :P

Nej men jag ska väll återvända till pluggandet ett litet tag och åtminstonde försöka  göra några sidor till på presentationen.
Skriver senare igen :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är hur härligt som helst att det är sol ute! Skulle behöva sola jag också, alldeles likblek typ, hehe :P

2008-05-08 @ 16:38:40
URL: http://angelicafredriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0