Tältning osv

Snart ska jag och syster åka och hämta upp Bella och Alex och sedan bär det av till koffsan där det ska grillas, sovas och drickas. Kommer nog bli iskallt framåt midnatt och då kommer jag antagligen ångra mitt beslut att leva vildmarksliv över en dag/natt. Men hey shir happens, det blir iaf nått att prata om iskolan!
Denna gång är vi tillochmed i säkerhet från poliserna, Jippi för den! :D


Tack till syster som ställer upp som chaufför idag (a)


Nej dags för mig att kial iväg, berättar imorrn hur denna upplevelse var, om jag överlevt villsäga.
Puss

Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

låter kul :) ha en trevlig kväll

2008-05-23 @ 17:27:38
URL: http://millaans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0