Värdelös

Åhå, jag vill sova, men måste göra de drygt 25 sidorna i matte som jag inte har gjort än. Och guess what? jag orkar inte! Jag hatar matte, det är bara ett ondskefullt sätt att plåga oss stackars ungdomar på. Jag menar ofta man har någon nytta av att kunna räkna ekvationer, jag kommer ändå avsluta min karrär på ICA eller dylikt och jag skulle bli förvånad om någon kund kom fram och bad mig räkna ut vad X * Y = 9 är. SUUUG!

Som rubriken antyder så är jag alltså värdelös på matte, och jag orkar inte bry mig om att jag halkar efter. 3 veckor kvar till provet som jag måste få bra på och sen hasta la vista baby, SOMMARLOV!


Nej sängen och pluggandet väntar, sov sött allesammans :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0