1 vecka, eller nått sånt

I onsdags kom jag hem efter en vecka i Turkiet. En vecka med ungefär 3,5 soldagar och sen regn och hann även med en riktig storm då mycket förstördes runt om i standen. Var även en självmordsbombning där. Kändes som en stabil vecka!
Blev desvärre inte så brun, jag sörjer detta fortfarande.
Kan även tillägga att det högsta budet mama och Göran fick för mig var 50 kameler och ett hotell, inte illa pinkar för en brunett minsann!

I torsdags återvände jag till skolan, fick reda på att min klass med största säkerhet har någon sorts störning då vi fortfarande bråkar med en viss lärare. Fick reda på att jag har 2 prov att plugga till och 1 inlämningsuppgift att skriva i svenskan. Bara att börja jobba med andra ord.

I fredags var det orienteringsexamen som gällde, sprang igenom banan och när jag kom fram till kontroll 8 av totalt 10 märkte jag att jag tappat lappen. Måste därför göra om hela skiten nästa fredag eller i vår. Det får jag välja själv hur jag vill göra. Efter att ha irrat omkring i skogen så gick jag,bella,alex och ellen och basta lite, mycket skönt var det.
Sedan gick vi även och åt pizza på Rico's, mumsi.
På kvällen samlades jag bella och alex och kikade på idol osv. Åt även säkert 5 KG grönsaken med dipp!

Igår stod det fest på schemat. Började med att fixa oss lite snabbt hos Alex och medan jag och bella väntade på att segisen alexsandra skulle bli färdig kollade vi vem som hade störst mun, jag vann. Fick in en lime i munnen, det fick inte bella, och sen fick jag in handen, bella fick in två knogar+2 fingrar. Well done! Är man storkäftad så är man.
Efter detta så cyklade vi upp till lillCarro där vi förfestade lite, och senare drog vi vidare till Hampus. Detta var dock inte så jätteroligt så redan vid 12 rörde vi oss till IP där fanna hade lagfest. Hämtade upp syster, som var FULL, och skjutsade hem henne på cykeln. Utan några större missöden faktist.  

Idag har jag hunnit vara i västerås och köpt ett par skor, pappa betalar.
Resten av dagen har jag bara planerat att vara hemma och plugga järnet och vara ledsen öven det überkassa vädret som råder för tillfället.


Fyllesms är ganska roliga att få, särskilt när man försöker lista ut vad fan som står i dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0