Jag drunknar i mina egna förvirrande ord

Jag drunknar i papper och när jag försöker simma så får jag skärsår på fingrarna.
 
När lärarna sa att 2an skulle bli dubbelt så jobbig och med dubbelt så svåra ämnen som vi hade i 1an så trodde jag dom inte. Nu ångrar jag mig. Det här är tamefan ett helvete! Prov imorrn, på första lektionen, i Inköp och Service och då jag bara lyckats inskriva mig som närvarande under två lektioner i detta ämne känner jag att jag har väldiga brister på kunskap.  Men jag önskar mig själv lycka till, ger mig en klapp på axeln och ger mig ut på ett mission impossible.
Och jag som verkligen ville ha MVG i det här ämnet, jag som verkligen ville ha MVG på det här provet. Jag som verkligen vill ha MVG på alla prov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0