"Vad hände igår,jag kan inte ha gjort det där?"

Fredag: fest
Efter många om och men, och lite bilfärder för min syster som var tvungen att hämta saker som jag glömt, så cyklade jag bella och alex upp till Tove där förfesten hade startat. Vet inte riktigt vad vi gjorde, men tiden bara flög iväg och vi begav oss ut på nya äventyr. Alex slog rekordet om hur långt/kort man kan cykla med alkohol i kroppen, 2 centimeter kanske, då hon tippade när hon skulle sätta sig tillrätta. Upp till IP där juniorerna hade lagfest, var där i 5 min och sen bikade vi ner till Sebastian. Var väldigt roligt, roligaste på länge faktist. Folk vi apraka och man fick se nya sidor av väldigt många, soffdansaren tillexempel.
Blev hemgång nångång vid 2, med en trasig cykel eftersom att någon hade fått för sig att förstöra den lite. TACK!

Gårdagen spenderades i en soffa på korsängen hemma hos isabella med alex. En kväll med väldigt mycket prat, där vi bla försökte reda ut vad som verkligen hade hänt kvällen innan.
Överlag en mycket lyckad helg, tack till er som gjorde den till vad den var.




Bilder kommer så småningom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0