Choklad och vicks är allt som behövs

Jag är fortfarande sjuk, fast idag plågade jag mig till skolan iallafall.
Inga lektioner av intresse igentligen, på ÖFAn drygade staffan sig med att påstå att
resultatet på budgeten var fel. Han klottrade därför på hela pappret med sina uträkningar
bara för att sedan komma fram till exakt samma svar som den exelenta ekonomi-avdelningen redan räknat  ut.
Don't mess with us!

Kom hem, var duktig och städade lite i köket vilket verkade chocka pappa när han kom hem och såg att allt var fixat.
Vem tror han att det är som brukar fixa disken igentligen? Jo juste, JAG.
Men ibland är dom ända väldigt snälla mot mig, idag efter att pappa och maggan handlat kom dom hem med både
halstabletter och choklad, sånt gör en studerande väldigt lycklig.



Värt att skriva upp i almanackan:
Imorrn är Carro på Ullared och shoppar loss.
Om 6 dagar befinner jag mig i Turkiet och Alanya. Solskeen!

Mamma- Vet du vart du befinner dig om en vecka?
Anneli- Nej, eller?
Mamma- Turkiet!
Anneli- ojj!
Mamma- Jo allt är bokat och klart, så du måste ta ledigt från skolan nu, och hämta ut ditt pass förfan!


Här går det fort framåt, men sålänge jag har en chans att bli brun så är jag nöjd =).
Påminner mig själv att hämta ut passet imorrn! Det har nog legat på polisstationen ett tag nu,
 vågar inte närma mig stället ifall jag skulle stöta ihop med allas älskade oscar.

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hoppas ni får det mysigt utomlands :)

2008-09-18 @ 18:11:31
URL: http://www.jessi.se
Postat av: ellen

hej jag är jätte avundsjuk på dig!

2008-09-18 @ 21:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0