Vilse i skogen hittar inte ut

skolveckan är äntligen slut!
Skoldagen avslutades med att jag och alex sprang vilse på orienteringen, vi slängde oss ut för ett stup
och hamnde tillslut på en väg 2 km från där vi skulle vara. Lyckat? Jamenvisst!
Idag har jag dock inget planerat, skulle ha gått med tjejerna på friskis & svettis men
jag känner att föttera ömmar väldigt mycket efter gårdagens fotbollsspelade på konstgräs.

Blir helt enkelt till att ladda inför imorrn då det blir lite party. Nyktertparty för min del, men det kan vara roligt ändå.
Nu ska jag kila till mamma igen och jag har ingen aning om internet funkar där. Hoppas,
annars försvinner all min kontakt med omvärlden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0