ärligt, jag ingen hora mamma!

Samtal mellan mor och dotter i kassakön :

Anneli : Men justja! Kondomer, jag lär ju köpa ett big-pack!
Mamma ger en arg/orolig/förvirrad blick
Anneli : För det lär ju behövas, gud vad jag ska ligga!
Mamma ser ännu oroligare ut
Anneli : Allvarligt morsan, du tror väl inte att jag är allvarlig?!
Mamma : Jo
Anneli : Men sluta nu! jag ska inte röra nån där nere!
Mamma : Du får göra vad du vill och om du kommer ihåg kondomer så är jag inte orolig
Anneli : Du kan fan inte vara allvarlig!  Vad tror du om mig egenligen!?
Mamma : Jag vet hur du är
Anneli : Men jag är inte ens sån!
Mamma: .......
Anneli : Mamma, jag lovar. Sluta vara så fastlåst i dina tankar i en sekund!
Mamma: .....
Anneli ( muttrandes) : Jag är ingen jävla hora

Åh vad Enköpingsfolket lär älska när Linder-familjen är och handlar och får ta del av våra dagliga samtal



Kommentarer
Postat av: party like a rockstar

hahahahahahah hahahah

tycker då allt lite synd om din mamma

2009-08-12 @ 15:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0