Du, ska vi gifta oss?

Igår innan ruschen i kiosken kom så stod Hanna och pekade på första sidan på Klick!
Har du sett det här?  Frågade hon och pekade på bilden av Fadde och bonde-susanne.
Dom gifter sig, god dammit, dom gifter sig!
1 månad tillsammans och dom är jättekära, men for effing sake!
Efter en månad har man inte ens hunnit börja bråka än!
Jag vet, jag var nog sist i Sverige att få reda på detta. pinsamt, men sant

Men nog, kan han så kan jag.
Nästa gång jag har ett förhållande som varat i 1 månad så ska jag (prick 00.00) slänga mig på telefonen och fria.
Bäst för media att jag får lika stor uppmärksamhet!

Kommentarer
Postat av: madde

Anneli värt att veta;) du behöver ju inte känna dig ledsen om du va efter :D

2009-08-03 @ 18:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0