I'm just me

Personer har börjat klaga på att jag inte uppdaterar tillräckligt mycket. (läs: Caroline klagar på att jag inte uppdaterar tillräckligt mycket) Så nu ska jag skriva ihop ett inlägg bara för att göra damen till freds.
Idag, efter att ha blivit nedspydd av Theodor, traskade jag och mitt nya hår iväg till skolan.
Positiva reaktioner på mitt nu betydligt kortare hår, gillas mycket!
.
Fick under dagen även utstå en miljon kommentarer liknande 
"jag kände inte igen dig!"
och jag fick även utstå en del blickar från folk som verkade undra vad fan jag har gjort för nått.

Och till er som inte kände igen mig säger jag nu:
170 centimeter lång, brunt - kort hår, gröna ögon och ett ärr över vänstra ögat.
Ser ni en person som matchar dessa kriterier så är det antagligen jag.
Så, nu slipper vi missar som denna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0