Sex saxar i en kassask

Jag tror bestämt att jag avlider lite varje gång skivan på jobbet startas om på nytt.
Att höra en dålig låt 5 gånger om dagen går an. Men att höra en 10 dåliga låtar cirkus 50 gånger om dagen är fanimig TORTYR.
Förövrigt märkte jag hur otroligt trött jag var idag på jobbet då jag råkade ropa ut följande fina mening i högtalarna:
"Johanna till kassa sex, sax"

Kunderna som stod i min kö fick genast för sig att jag var utvecklingsstörd och förväntade sig därför inte att jag var särskilt duktig i kassan.
Ska nog fortsätta var aningen efterbliven imorrn - så slipper jag pressen tänkte jag.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag tycker du var duktig bakom kassan. Fast du får gå en kurs i att vika kläder! Om du vill kan jag spara all tvätt en vecka så kan du träna hemma :) Kram!!

2009-12-22 @ 07:28:26
Postat av: a'

Haha! Mamma, tro det eller ej, men jag kan vika kläder.

Dock orkade jag inte stå och vika allt fint när kassakön var 100 meter lång (;

2009-12-22 @ 09:26:37
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah , du är för rolig anneli:) imorn kommer jag o hälsar på dig om du jobbar!

2009-12-23 @ 00:28:35
URL: http://ivarstafall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0