Life is like this

Okej, så här står det till angånde bristen på uppdatering.
Jag tänker inte ljuga för er.
Tänker inte hitta på nån ursäkt om att jag blev kidnappad under någon veckas tid och släpptes för 5 minuter sedan och sprang direkt till datorn för att berätta om mitt spännande liv.
Men nej sanningen är: håller ni i er?
Jag har inte orkat.
Det har nämligen inte hänt så mycket i mitt liv.
Men om ni insisterar ska jag berätta.
   nähä, ni insisterar inte?
Det skiter jag fullständigt i, ni ska läsa om mitt liv och ni ska tycka om det!

Den 10 e februari blev jag moster. My sis blev mamma för första gången, vilket gör mig till moster.
Vi håller på och flyttar för fullt, på måndag ska vi ha bytt hus totalt.
Jag spenderade en dag i Romme med 3 underbara tjejer.
   Bullshit säger ni? men det är sant, jag stod på ett par skidor för första gången i mitt liv.
Utöver detta har jag även festat järnet, spelat fotboll och sovit som en björn i ide.


Det kommer en kavalkad med bilder inom kort. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0