En hjälpande hand

Min kära vän amanda gick igenom sin dator och hittade en gammal kärleksspalt (som hon skrivit i en tidning, som skolarbete)(i 8an eller 9an). Hon var vänlig nog att skicka några av frågorna respektive svaren till mig. Vilket har lett till några skratt under kvällens(?) gång.
Hon skrev frågorna- jag svarade.

Hej Anneli, och tack för en underbar spalt! Jag blev tillsammans med en kille för en vecka sen, och jag har redan börjat kolla på andra killar. Det är väl inte normalt? Jag har aldrig känt så här tidigare, och jag älskar verkligen den killen jag är tillsammans med nu, men jag flirtar med hans kompisar. Hjälp mig, vad ska jag göra?

Hälsningar "Förvirrad Tjej"

Svar: Hej "förvirrad tjej", jag tycker att du verkar väldigt kåt av dig. Så mitt råd till dej är; Skaffa en KK utan att din pojkvän vet om det. Och om han får reda på det så får du reda ut det själv. Lycka till!

Japp, så ligger det alltså till. Nu har alla ni som lider av samma problem fått svar på den frågan.



Kommentarer
Postat av: Hanna

okej.... kanske inte riktigt det svar man förväntar sig, speciellt inte i en skoltidning :P

Kul var det iaf ^^

2009-01-20 @ 21:25:32
URL: http://piffigagittan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0