nu så!

Då bloggen har legat nere under en längre period på grund av datorhaveri (igen) har relativt mycket hunnit ske i mitt liv.
Jag har börjat spela fotboll på riktigt igen, vilket i mitt fall betyder :
inga slopade träningar på grund utav att orken sviker
eller inga avhopp till följd av bråk med tränaren.

Nej nu ska jag vara seriös, fotboll 3 gånger i veckan ska det vara så att jag återigen kan utmana min syster.

Jag har även hunnit gå en halv termin i skolan, och sommarlovet är närmare än vad jag trott. Jag kan riktigt känna alkoholen som rinner ner i halsen under skolavslutningen. 10 av 10 toasters på den!
Snart får vi även 2ans betyg i våra händer och inte förän då kan jag avgöra om 2an har varit ett lyckat år eller ej. En sak är dock säker, det har varit det absolut jobbigaste året under hela min skolgång. Ett rent helvete, ingen fritid- bara plugg. Nästan iaf.


Nu väntar maten på mig innan det är dags att åka iväg till landet för att kicka boll i värmen.
Ni trodde mig inte va?
Men det var sant, jag har blivit seriös med fotbollandet igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0