avskaffa barnvagnar

Då jag var påväg hem från min morgonpromenad såg jag hur det en bit längre fram kom en kvinna promenerande med en barnvagn. Inga problem tänkte jag då jag antog att hon inte skulle ta upp hela trottoaren även när vi möttes. Men jodå! Kärringen tvingar ut mig på gatan bara för att hon ska gå och slänga med sitt fyrhjulande skrälle. Pfft, tror att hon är nått bara för att hon har barn.
Dessutom har min mamma lärt mig att det inte är bra att gå på gatan.
Man kan tjäna pengar på annat sätt säger hon.

Kommentarer
Postat av: andrea

asså vafan lider du av HAHAHAH

2009-11-07 @ 12:06:30
Postat av: Ellinor

Haha, bra skrivet:)

2009-11-07 @ 15:30:36
URL: http://ellinoridamaria.blogg.se/
Postat av: emmy

eh, är du dum på något vis eller kommer du för alltid bli barnlös??

2009-11-09 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0