Dagens bantning är effektiv

Ni ska nu få lite insider information.
Om du skulle önska gå ner lite i vikt. Låt då någon som lider av någon konstig sjukdom hosta på dig (funkar även att strula med någon som uppenbart är sjuk)
Efter någon dag kommer dina symptom att sätta in, du får feber, hosta och en hals som är så svullen att det nästan är omöjligt för dig att pressa ner fast föda. 
Utan mat i ditt liv kommer du snabbt att börja gå ner i vikt och woila! Du passar nu i helgens festklänning.

När du sedan blivit frisk och gått upp dessa kilon igen så är det bara att leta upp en ny sjukling som kan bidra med lite smitta till dig.
Works every time.
Kom ihåg vart ni läste det först.
.
Nu: dags att missbruka halstabletter

Kommentarer
Postat av: Trees

Haha asså det där låter som ett förjävla bra tips! Ska ha det i baktanke nästa gång någon nyser mig i nacken på bussen, DÅ VÄNDER JAG MIG OM!

Jaa, men det är verkligen så, så kom hit med dig:D Jag tänkte också så, om man har det piss så kostar det inte mer än tusen kronor så är man hemma igen!

2009-11-17 @ 13:04:35
URL: http://mangofisk.se
Postat av: emmie viding

haha. gillar de tipset starkt! (;

2009-11-17 @ 15:43:20
URL: http://emmieviding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0