Du frågade, jag svarade


ang. DETTA inlägg.
Ehrm, jo men det är såhär. Jag är dum på riktigt.
Alltså, nu snackar vi riktigt dum här, jag är så dum att jag inte kan bli dummare.
Dummast alltså.
Och ja, jag kommer antagligen att bli barnlös för alltid. 
Eller nej vänta lite.
Jag ska skaffa barn bara för så att jag ska kunna bli en sån där jobbig mamma.
Jag ska patrullera med min barnvagn på stadens alla gator, gärna sick-sack andes.
Jag ska även envisas med att tränga in denna stora vagn på ställen som uppenbart är för trånga.
På bussen ska jag titta menande på den som sitter på den bästa platsen, om denna personen i fråga vägrar flytta på sig för att tillfredsställa en stackars mamma ska jag bittert muttra

"om bussen krockar och jag dör, då kommer du ångra att du inte lämnade över platsen till mig så jag åtminstone fick avlida på bussens finaste plats"

Ja, jo, exakt en sån mamma ska jag bli.
En sån som gör allt för att irritera andra och som själv tror att hon är flawless.
Exakt, jag ska bli en Anna Anka wannabe.


Kommentarer
Postat av: LONDON

hahahaha så skön!

2009-11-10 @ 00:13:28
URL: http://bbittersweet.blogg.se/
Postat av: Camilla

Vet du vad som också är skitjobbigt? Tre tonåriga tjejer på stan som går armkrok och fnissar och vägrar göra just annat än att gå i bredd.



Dagen du får barn kommer du uppskatta barnvagnar, trust me och du kommer märka att det faktiskt är skitjobbigt att gå med dem på stan för INGEN tar någonsin hänsyn, särskilt inte de där tonåriga tjejerna.



Och på bussen vill man inte ha den bästa platsen (vilken den nu är?) utan man vill ha platsen som är avsedd för just barnvagnar. Sen får får man oftast stå själv bredvid sin vagn, men man är glad bara man får komma ombord.



2009-11-10 @ 07:27:17
URL: http://millansmemoarer.blogg.se/
Postat av: RIKTIGA emmy

Hum, hoppas du förstår att de inte var jag Emmy Grip Sjöholm som skrev de där inlägget anneli;)

2009-11-11 @ 11:51:04
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahaha du är så jävla rolig!!

2009-11-11 @ 23:47:36
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0