han ligger i,ligger på,ligger....

Ute i köket för att hämta det 3e glaset vatten på några minuter.

Pappa: Törstig?
Anneli: Njeava, men det behövs
Pappa: Va? du brukar aldrig dricka annars?
Anneli: Nej men det är inte till mig
Pappa: va? har du en kompis på rummet?
Anneli: kompis och kompis, jag hittade en uteliggare när jag var ute och gick.
Pappa: !
Anneli: Så jag tänkte göra honom till en inneliggare istället
Anneli: Vilket fall som helst så beundrar jag honom för han kan ligga i vilken situation som helst.
Pappa: en, ute..liggare?
Muttrandes och går mot ytterdörren
Pappa: någonstans gjorde vi nog fel med dig, du är inte frisk nånstans
Tack så mycket.
Jag är svinsjuk, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahaha! sa du seriöst så på riktigt?! x)

2009-11-11 @ 23:46:24
URL: http://mikeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0