Name the pet

Klockan har precis slagit 5, jag sitter och väntar på mat och vill bara gå och sova!
Men nejnej, eftersom jag inte kan ta mig ut till fotbollsträningen ikväll så måste jag träna själv. 
Är dock rädd att jag ska somna samtidigt som jag springer, sleep-running liksom. Å andra sidan vore det ganska händigt om jag skulle börja göra det, slipper jag lägga ner tid för att planera in träningar osv osv.

För allas ekande intresse så har jag nu varit vaken i 32 timmar utan sömn.
Jäklar, jag känner på mig hur era intresse-pennor brinner när ni skriver i era intresse-block.
Nej men det är lugnt, i behöver inte visa så stort intresse för lilla mig.
Eller jo det måste ni.

Kommentarer
Postat av: aangeelahh ♥

hhej sötnoos ,

fiin blogg <3

kolla & kommentera gärna min blogg (:

2009-11-08 @ 20:26:22
URL: http://dduvetangeelah.blogg.se/
Postat av: Trees

Jahaa:) vad kul!

Ska du åka med organisation eller privat då?

2009-11-08 @ 22:54:04
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0