090921

Måndag idag, vilket som vanligt betyder skola.
I don't feel it, I don't feel it at all!
Just nu känner jag bara för att lägga mig i en säng, dra täcket över mig och bara sova tills på tosdag.
Eller möjligtvis dra på en riktig jävla krogrunda och supa bort mina sista, fungerande, hjärnceller.
Skulle även kunna tänka mig att råna en bank så att mitt kontosaldo kan stå på 10 miljoner iställer för 20.57 kronor.
Det går bra nu, det går riktigt bra nu?

Förresten, det känns även jävligt kul att Ellen är i Spanien denna vecka så jag måste gå på Pedagigiskt ledarskap helt själv.
Hej jag heter Anneli och jag är inte alls så här mobbad i vanliga fall, eller ja, oftast inte



Sommar 2009, ta mig tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0