Ska det göras så ska det...

.. göras ordentligt!
Gissa vem som nyss har köpt en vandringsryggsäck?
Gissa vem som snart ska klura ut vad det innebär att det är en vandringsryggsäck?
Gissa vem som ska bära på denna ryggsäck i 3 hela dagar?
Gissa vem som börjar freaka ur genom att tänka på att hon kommer dö ute i vildmarken om någon dag?
Det känns helt enkelt inte stabilt att ge sig ut och vandra med så okunniga personer som jag ska. Ni skulle också darra i knävecken om nu befann er i min situation!
Eller ja, troligtvis så är det jag som kommer skrika efter hjälp så fort jag ska göra upp en eld...
...eller sätta upp ett tält...
..eller veckla ut sovsäcken
... eller helt enkelt bara för att öppna en konservburk!
Jag känner på mig att allt är mycket svårare i vildmarken, så jag har rätt att vara rädd!
Vad säger ni?
Vill ni ta min plats och campa istället för mig?
Nejmen, ni är väl för rara.
Ni behöver inte
Men ni insisterar säger ni?
Okej, ni ger er av på måndag klockan 12.
Tack för att ni räddar mitt liv!

Kommentarer
Postat av: lil'm

naw och ingen mobil fåru ha heller! ;o

2009-09-26 @ 00:12:43
URL: http://mikeliii.blogg.se/
Postat av: bella

duu måste va den sjuukaste jag känner xD

2009-09-26 @ 00:41:03
URL: http://biilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0