Happy now?

Jag vet, jag uppdaterar dåligt, ni behöver inte klaga. Jag hör er, men jag väljer bara att ignorera det ni säger.
Men allt rullar på rätt bra nu. Resan till Spanien är nu bokad och om några veckor beger jag mig iväg till costa brava tillsammans med lite sköna fotbollstjejer (som väljer att mobba mig för att jag inte får handla sprit på flygplanet.) Schemat för jobb på NY.er får jag i min hand på torsdag. På fredag är det fest, och på lördag ska jag springa omkring i västerås och göra någonting med barn för pengar ( nej jag är inte pedofil)
Och om några månader lämnar jag Sveriges mark för att undersöka andra breddgrader, England kan man också kalla det.

Kommentarer
Postat av: stina

Inga talande papegojor men kan lova att det finns gott om illalåtande fåglar och en miljon fasaner! :O Och de sjungande vildsvinen här för tillfället borde väl i så fall var jag och Elin ;) haha

2010-04-21 @ 19:53:21
URL: http://swedie.blogg.se/
Postat av: emmy

Jättehappy :) mindre happy att du lämnar oss. gör lite ont i hjärtat när jag täbker på det faktiskt..

2010-04-21 @ 21:24:43
URL: http://emmygriiipsjoholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0