True story

Just nu är jag handlingsförlamad då jag har fått världens knölar under svanskotan. Detta leder till att jag varken kan sitta, ligga eller gå som vanligt folk, samtliga som ser mig lär ju tro att jag har gjort nått helt annat då jag går som en... ja jag vet inte vad.
Dessutom har dessa knölar börjat blöda nu till råga på allt så nu kommer jag med största sannolikhet förblöda också.
Sjukhus?
Stor chans mina kära vänner,, sjukhus är för människor som tycker om att plåga sig själva med att få sprutor intryckta lite här och var samt få lite morfin, amfetamin och jag vet inte vad..
Tack gud för Ipren och isbitar!
100 % true story!

Kommentarer
Postat av: ellen

ANNELI, nu är det du som går till doktorn!!!

2010-02-21 @ 16:44:52
URL: http://dennaellen.blogg.se/
Postat av: fia

MEN GÅ TILL SJUKHUSET UNGEE!!!!

2010-02-21 @ 17:11:31
URL: http://sofiabargard.blogg.se/
Postat av: andrea

cpbarn!

2010-02-22 @ 10:51:24
Postat av: andrea

cp!

2010-02-22 @ 10:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0